Du kan kontakte os

På tlf.: 41574040 (Kl. 8 – 20)

Pr. mail kundeservice@vandreshoppen.dk,

som vi besvarer inden for 24 timer i hverdagen.

Vandreshoppen.dk

Vindinggård Ringvej 1
7100, Vejle

kundeservice@vandreshoppen.dk
41 57 40 40

Butikken har åbent hele døgnet

(Vi er en webbutik)

vandretur i danmark

Hos Vandreshoppen.dk lægger vi vægt på god kundeservice

  • Du er i centrum.

Det betyder meget for os, at dine bestillinger lever op til dine forventninger.
Vi ved, at du bestiller, fordi du har et behov. Derfor gør vi alt, hvad vi kan for at få varen hurtigt afsted til dig.

Hos Vandreshoppen.dk er vores kunder VIP’s – uden dig ville vi ikke være her. Det lyder måske lidt “fedterøvsagtigt”, men det er den nøgne sandhed. Uden kunder ingen butik – derfor må du som kunde siges at være det vigtigste for os.

Gennemskuelige priser

  • Ingen skjulte gebyrer eller fragtomkostninger.

Det er en klar regel hos Vandreshoppen.dk, at vores priser skal være gennemskuelige fra første øjekast. Derfor er alle omkostninger allerede indlagt i varens pris. Alt for tit bliver man glad over et godt tilbud, men skuffet, når der pludseligt bliver lagt fragtomkostninger oven i prisen – sådan er det IKKE hos os. Vi har gjort det nemt og gennemskueligt at handle på internettet. Det er selvfølgelig muligt at tilkøbe ekstra leveringsservice ved kassen, men du bestemmer helt selv!

natvandring

e-mærkets køberbeskyttelse

Med køberbeskyttelsen har webshoppen valgt at sikre dig!
Når webshoppen er e-mærket, betyder det, at webshoppen har valgt at sikre dig som forbruger.
Webshoppen har nemlig sørget for, at du kan få hjælp fra e-mærkets jurister, hvis du og webshoppen ikke selv kan løse en uenighed.

Sagsbehandling er både hurtig (30 dage i snit), og så er den gratis.

Lykkes det ikke for jer at finde en løsning, og dit tab ikke er dækket andre steder, er du automatisk sikret med op til 10.000 kr. pr. handel. Gældende i alle de tilfælde, hvor du har købt en fysisk vare, og vi hos e-mærket vurderer, at webshoppen ikke har levet op til sine forpligtelser i forhold til vores retningslinjer.

Det kunne f.eks. være en situation som: 
– Dine penge er hævet, men du har ikke modtaget varen inden for 30 dage.
– Du har i forbindelse med en berettiget fortrydelse ikke fået alle dine penge retur.
– Din reklamation er anerkendt af webshoppen, men du ikke har fået dine penge tilbage.
– I forbindelse med en berettiget reklamation, har du ikke har fået dine udgifter til returfragt tilbage.
– Du er blevet pålagt en yderligere udgift, som ikke var medregnet i totalprisen.

Køberbeskyttelsen dækker dine økonomiske tab i helt op til 2 år efter, modtagelsen af varen.

Webshoppen skal have været e-mærket, da du købte varen. Du er med andre ord sikret, også selvom webshoppen i mellemtiden har valgt at være e-mærket.

Se detailler om e-mærkets køberbeskyttelse

Sådan gør du
Det er enkelt at få hjælp. Du opretter din sag senest 60 dage efter, dit krav er blevet afvist af webshoppen. Hvis webshoppen ikke svarer på dine henvendelser regnes de 60 dage fra den dag, du har sendt din seneste henvendelse til webshoppen.
Sagen skal oprettes her, hvor du også kan uploade de relevante dokumenter, vores jurister skal bruge for at kunne behandle din sag.

Stop Papirspild mærket
Et sundt arbejdsmiljø